Ei vieläkään. 5 päivää. Toivo taitaa olla mennyttä. Viikonlopun maanisuus alkaa muuttua depressioksi.
Olin ihan varma, että tässä oli nyt sitä jotain. Varma, että se soittaisi.
Se olikin vähän liian hyvää ollakseen totta.
Onneksi on nyt muilla osa-alueilla elämässä niin paljon tapahtumia, ettei ehdi liikaa murehtimaan tätä.
Kommentit