Runopoikaa kesti 3 kuukautta. Loppu oli ikävä, jokseenkaan siihen ei liittynyt kolmansia osapuolia tai mitään muutakaan sellaista, ainoastaan ratkaisemattomia eriäväisyyksiä ajatusmaailmoissa ja arvoissa.
Lohdutin itseäni hetken prinssin kanssa vain huomatakseni, ettei tämä kiinnostanut minua enää lainkaan (mitä nyt ehkä hieman krapulan aikaansaamassa fyysisessä mielessä).
Tämän tarinan onnellinen loppu on siis vielä kuulematta. Kuka veikään Albertan sydämen lopulta? Ken tietää, ehkä jatkan jossain toisessa paikassa;)
sunnuntai, 3. kesäkuu 2007
Kommentit