Jooei. Ei oo todellista.

Oli sillä joku "hyväsyy", muka. Vittu.

Ehdotti huomista. En tiiä. On niin takkuista, mihin se tästä kummenee?

Vituttaa kun huomasin, että tyyliin sata mun edellistä postausta on siitä.

Vituttaa kun panettaa niin, että hiukset lähtee päästä.

Nyt kirjoitan jostain muusta.