Näin uuden vuoden alussa tekee mieli muistella hieman mennyttä vuotta.

Vuosi 2006 oli minulle hyvin erilainen vuosi. Ensimmäinen kokonainen sinkkuvuosi aikoihin. Se oli rankkakin välillä mutta myös antoisa, moneltakin kannalta. Vuoteen mahtuu monta ihastumista, uusia kokemuksia, seksiä, sen puutetta, rakkaudenkaipuuta ja itsenäistymistä. Tämä vuosi on ollut minulle ennen kaikkea kasvattava kokemus (vaikka kun nyt luen kirjoituksiani läpi, huomaan, ettei se välttämättä ainakaan niistä näy, heh). Jokatapauksessa tunnen nyt seisovani paljon vahvempana omilla jaloillani kuin vuosi sitten. Olen itsevarmempi, seesteisempi, tiedän taas hieman tarkemmin mitä haluan.

Rakkaus. Ihastuin useaan otteeseen. Eniten mieleen ovat jääneet Tanssija (joka ei koskaan kehitynyt haaveilua pidemmälle), MKM (joka aiheutti minulle pahimmat sydänsurut tänä vuonna) ja Prinssi. Vuoden kruunasi Nettirakkaus, jota kutsuttakoon tästä lähtien Runopojaksi. Opin paljon säätämisestä mutta myös sen, että säädöt harvemmin kehityvät mihinkään vakavampaan suuntaan. Säätäminen on vain tätä päivää. Kukaan ei uskalla sitoutua, kukaan ei usko siihen "yhteen ja oikeaan", kukaan ei uskalla ottaa riskiä rakastua. Toivoisin, että ensi vuonna säätäisin vähemmän. Olisin kärsivällisempi. Uskaltaisin ottaa riskin. Uskaltaisin rakastua ja olla rakastettu. Ja heh, jos sen aika koittaisi, kykenisin olemaan luottamuksen arvoinen:)

Seksi. Harrastin seksiä vuonna 2006 ensimmäisen kerran aamuyöllä 1.1. Partnerina oli ystäväni kaveri. Meidät oli esitelty paria viikkoa aiemmin ja kun huomasimme molemmat olevamme yksinäisiä vuodenvaihteessa, päätimme yhyttää toisemme. Kukapa nyt uutenavuonna haluaisi yksin olla? Se ei ollut mitään suurta ihastumista, edes himoa. Päädyimme vain jatkoilla saman peiton alle pimeään. Onneksi pimeään, sillä kyseinen mies ei todellakaan päivänvalossa ilman vaatteita näyttänyt kummoiselta. Itse yhdyntä oli ehkä elämäni lyhin. Todellinen "työntö ja tuijotus". Onneksi olin sitä ennen saanut kelvollista suuseksiä, joten olin vain tyytyväinen kun pääsin viimein unten maille. Tapasimme vielä pari kertaa vuodenvaihteen jälkeen mutta (yllätys, yllätys) homma kuitui kasaan.

Kaikenkaikkiaan minulla oli vuonna 2006 12 partneria. Ei paljoakaan, ottaen huomioon kuinka paljon oli yritystä? Oikeastaan pääsinkin todella vauhtiin vasta kesällä, kevään säädin melkein kokonaan ihan väärän miehen kanssa. Vuoden loppua kohti vauhti vain kiihtyi. Sain sekä loistavaa, hyvää, huonoa ja erittäin huonoa seksiä, m+2n seksiä sekä 9½n suuseksiä:) En voi sanoa, että katuisin yhtäkään tapausta. Jos jotain kadun, niin sitä, etten mennyt sänkyyn MKM:n kanssa silloin, kun minulla oli siihen mahdollisuus;) Onnellinen olen siitä, että en päätynyt sänkyyn Rakkaan Exäni kanssa, vaikka "läheltä piti" -tilanteita olikin muutama.

Viimeisen kerran harrastin seksiä vuonna 2006 31.12. noin klo 02:00. Ettepä arvaa kenen kanssa?