Ette varmaan ylläty, jos kerron, että metsään meni taas ja syvälle?

Sovimme päivällä, yöllä ja seuraavana aamuna näkevämme illalla. Kun meidän piti nähdä, hän ilmoittikin menevänsä kavereiden kanssa leffaan (Tuleeko kellään tunne, että lukee teiniblogia? -Aivan oikea tunne, tästä on tainnut tulla juuri sellainen!). No, olin tietenkin aika raivona.

Meidän tekstiviestikeskustelumme meni tästä eteenpäin suunnilleen näin:

P: Mökötätkö sä nyt mulle?
A: Idiootti. Teit mulle oharit. Tottakai mä mökötän.
P: Miten sut saa ei mököttäväksi?
A: Ei mitenkään.
P: Eikö ikinä?
P: Harmittaa tosi paljon jos ei olla enää väleissä.
A: Live and learn.
P: Selvä.

Se siitä. I'm SO over it.

ps. Voi paska, näen huomenna Nobodyn. Yritän tehdä sille selväksi, ettei meillä ole tulevaisuutta.
pps. Jos nyt sattuu (epätodennäköistä?), että joku tunnistaa itsensä noista tekstiviesteistä niin: IDIOOTTI!